۱۳۸۷ خرداد ۲۹, چهارشنبه

کشف بزرگترین غار استان کرمان

کشف بزرگترین غار استان کرمان
بزرگترین غار استان کرمان معروف به غار میرزا در تاریخ 1/3/1387 در رشته کوه داوران رفسنجان توسط تیم غارنوردی کمیته امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر استان کرمان کشف گردید. این غار دارای چاههای متعددی است که چاه اصلی آن 95 متر عمق دارد و از ورودی اصلی 270 متر بدنه اصلی غار تشکیل شده است...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

روح پدرم شاد که می گفت به استاد
فرزند مرا هیچ میاموز به جز عشق
سلامی به مهربانی مهتاب که گونه ی شب های تنهایی ام را می نوازد و به گرمی نفس های عاشقانه ی کویریان کرمانی که صلابتشان تاریخ را به اعجاب واداشته است و مهربانی شان مهرو ماه را به اعتراف نشانده است .
سلام عزیز ! مجله ی فرهنگی اجتماعی خط فاصله را ببینید .این مجله اولین مجله ی تمام رنگی است که در استان کرمان چاپ می شود شاید ضعف هایی داشته باشد که بعید نیست اما اگر همه ی فرهنگ دوستان کرمانی دست به دست هم بدهند و برای یاری برخیزند می تواند روز به روز بهترشده و خدمت بزرگی به فرهنگ استان باشد .البته در صدد هستیم که مجوز سراسری شدن مجله را بگیریم .فعلا خواهش می کنیم پس از این که یکی از نسخه های مجله ی مذکور را تهیه کردید و مطالعه فرمودید به دوستان هم سفارش کنید که با خریدن یک نسخه از آن و ارتباط با دفتر نشریه و سپس همکاری با هیات تحریریه در غنی شدن مطالب به کمک بچه های خط فاصله بیایند.