۱۳۸۷ تیر ۱۵, شنبه

صعود دماوند 12/04/87

افراد شركت كننده در اين برنامه:
1-آقاي عباس سيدي نيا 2-آقاي محمد حسين نيكوطلب 3-آقاي محسن مفيدي 4-خانم مينا مثنوي پور 5-آقاي مهدي ابراهيمي 6-آقاي غلامعباس رئيسي 7- آقاي محمد حسين تاج آبادي 8-آقاي رضا غلامپور 9- آقاي وحيد موحدي 10- آقاي محمد خليل زاده 11- آقاي رضا خليل زاده 12- آقاي مصطفي روحاني 13- آقاي علي زندي 14-آقاي امين زندي
عكسهاي بيشتر





تا ارتفاع 4500 متري صعود كرديم كه بعلت طوفان تگرگ و برف متاسفانه امكان بالاتر رفتن براي هيچ گروهي نبود تنها آقاي عباس سيدي نيا كه افتخار حضورشان در گروهمان را داشتيم به قله صعود كردند.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

دوست عزیز سلام
نه من اراکی هستم البته من جوپار را صعود کردم قله قشنگی الانم عکسش روبروم چون اکثر قلل صعود شده را با عکس در اطاقم دارم
برای دماوند هم شما باید چون تجربه اول را شاید داشته باشید از یال جنوبی و از اواسط مرداد تا شهریور جهت صعود اقدام کنید موفق باشید و همواره سبز بر بلندای قلل زیبای این کهنه دیار فراموش شده

ناشناس گفت...

بابا اااااااااااای ول دمتون گرم
انشاالله که هر چه زودتر اورست رو هم بزنید

ناشناس گفت...

اگه اسم عکاسی که این عکسهارو گرفته زیر عکسها بزنید خیلی عالی میشه
مر30

ناشناس گفت...

روز خوش
ایا عضو اماتور خانم می گیرید؟